Over mij
Hoi! Ik ben Linda—Virtual Assistant & Appointment Setter. Ik help ondernemers aan rust, overzicht en tijd door je backoffice strak te organiseren (agenda, inbox, facturen, klantcontact) én je agenda te vullen met goed gekwalificeerde afspraken.
Virtual Assistent &
Appointment Setter
Hoi! Ik ben Linda, Virtual Assistant & Appointment Setter. Ik koos voor dit werk omdat ik graag orde schep, organiseer en ondernemers ontzorg. Na de Hogere Hotelschool en een stage in New York werkte ik bij de grootste banken van Nederland op diverse afdelingen en later in recruitment. Die mix leerde me scherp prioriteren, netjes documenteren en altijd klantgericht blijven.
In mijn werk combineer ik dagelijkse organisatie (agenda, inbox, facturen, klantcontact) met appointment setting: leads kwalificeren, afspraken inplannen en opvolgen voor gesprekken die er echt toe doen. Daarnaast breng ik structuur in je bedrijf en regel ik events en reizen tot in de puntjes—zodat jij tijd en focus overhoudt.
Ik woon in Zuid-Frankrijk en werk remote en kom regelmatig naar Nederland. De vrijheid die ik nu ervaar, breng ik graag over op jouw bedrijf: meer orde en rust, korte duidelijke updates en processen die blijven werken.